دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 9435
تعداد نوشته ها : 59
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
GraphistThem274

از دهه ‘80 ، ساعت های دیجیتال در همه جا فراگیر شدند و به دلیل قیمت پایین و زیبایی ظاهری آنها تقریباً به عنوان دوربینی دیده می شدند.یکی از اولین نشانه هایی که ساعت های دیجیتال مردانه می توانند در واقع جالب باشند ، حضور آنها در تصاویر متحرک James Bond 007 بود.قاب منحصر به فرد نعل شکل آن را تقریباً از هر ساعت دیجیتال پرنعمت دیگری که در آن وجود دارد جدا می کند و در محافل ترسناک و سینمایی بسیار مورد پسند است.


ساعت مچی دیجیتالی مردانه کاسیو مدل db-380-1df


از دهه ‘80 ، ساعت های دیجیتال در همه جا فراگیر شدند و به دلیل قیمت پایین و زیبایی ظاهری آنها تقریباً به عنوان دوربینی دیده می شدند.یکی از اولین نشانه هایی که ساعت های دیجیتال مردانه می توانند در واقع جالب باشند ، حضور آنها در تصاویر متحرک James Bond 007 بود.قاب منحصر به فرد نعل شکل آن را تقریباً از هر ساعت دیجیتال پرنعمت دیگری که در آن وجود دارد جدا می کند و در محافل ترسناک و سینمایی بسیار مورد پسند است.

بهترین ساعت دیجیتال مردانه 2019


عجیب است که زمان همه زخم ها را التیام می بخشد ، و آنچه که زمانی یک ساعت معامله بدون سبک بود اکنون به عضوی از ضریب سبک مدرن تبدیل شده است - و جایگشتهای متعدد آن به طور چشمگیری رشد کرده است.

که بهترین ساعت هوشمند برای خرید در هند است


و در حالی که ساعت های دیجیتال از نظر قیمت ، عملکرد و طراحی به بازار عرضه شده اند ، با وجود ساعت هوشمند محبوبیت آنها کاهش یافته است.اما ساعت های هوشمند کاری کردند که به ساعت های دیجیتال نیز کمک می کنند و آن خنک سازی ساعت های غیر آنالوگ بود.


ما برخی از موارد دلخواه خود را انتخاب کرده ایم که دامنه وسیعی از قیمت ها و ظاهر را در بر می گیرد.

کیف هشت ضلعی دارای شاخه های کفن است که دستبند را به زیبایی متحد می کند ، بنابراین هیچ کس نمی داند که این هزینه شما به سختی بیش از ناهار کار شما است.

چهار دکمه عملکردی به اندازه کافی بیرون کشیده شده اند تا فشار آنها را آسان کنید ، و دستبند انبساطی آن را برای پوشیدن مچ دست تا قطر 7 اینچ محکم می کند. فقط آن موها را نیشگون نگیرید.



ساعت مچی دیجیتال Timex Ironman Classic 30 از جنس استنلس استیل و نایلون یک ساعت شیک اسپرت و شیک است که با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه می شود.

-متر ضد آب برای شنا و غواصی.مهمترین آن ، فناوری اختصاصی الکترولومینسانت تایمکس ، صفحه ساعت مچی روشن چراغ است.

و ساعت مچی طلایی و استیل ضد زنگ Illuminator از سری Casio’s Vintage می تواند شما را در حالی که به چندین ویژگی مجهز است ، پیش ببرد.

این ساعت طلایی است ، به معنای واقعی کلمه به رنگ بدنه هشت ضلعی و دستبند استیل ضد زنگ است و به صورت کاملاً مجلسی است که می تواند تهیه کند ، زیرا چند منظوره و با دوام است. این می تواند زمان را به دو صورت 12 یا 24 ساعته مشخص کند.

ساعتهای کاسیو واقعا ساعتهای بسیار باکیفیتی هستند.رزین ساعت نقره ای و ساعت نقره ای ضد زنگ Casio World Time Illuminator یک ساعت زیبا است که برای مسافران مد روز مناسب است.

در ویژگی زمان جهانی آن ، یک نقشه جهانی گنجانده شده است و می تواند 31 منطقه زمانی ، از جمله 48 شهر + زمان جهانی هماهنگ (UTC) را شناسایی کند.این ویژگی همچنین امکان تعویض روشنایی در روز و خاموش و همچنین مبادله شهر در خانه و جهان را فراهم می کند.

با ساخت و ساز ناهموار آن که از یک قاب هشت ضلعی و دستبند استیل ضدزنگ همراه با مقاومت در برابر آب 100 متر و دوام باتری 10 ساله ساخته شده است ، این ساعتی ماندگار است کیف و بند رزین طلا بسیار مجلل تر از آنچه ممکن است نشان دهد ، ایجاد می کند و کنتراست سر بر می دارد.

هزینه کمی بیشتر از گزینه های قبلی ، عملکرد دیجیتالی دقیق دیگری را در اختیار دیگران قرار می دهد اما با ظاهری کاملاً خفا تر. عامل رمز و راز غیر قابل اندازه گیری است.

قاب 49 میلی متری به این معنی است که به احتمال زیاد زیر دکمه پیراهن لباس قرار نخواهد گرفت اما تقریباً با هر چیز دیگری ظاهر خوبی دارد.کامپیوتر جسورانه از دهه ‘70 دومین بار در قالب نسخه جدید LED آبی و فولاد ضد زنگ ظاهر می شود که از بهترین نوع سفر در زمان وحشتناک به نظر می رسد.

قرائت الکتروکاردیوگرام (ECG) و اکسیژن خون (SpO2) نیز از مزایای مدل های خاص خاص است.برای کسب راهنمایی بیشتر در مورد یافتن پوشیدنی نهایی برای شما ، بهترین ساعت های هوشمند را در زیر مشاهده کنید ، همچنین راهنمای خرید ساعت های هوشمند ما را می بینید.

پس از آزمایش ده ها بهترین ساعت هوشمند ، بهترین انتخاب ما Apple Watch Series 6 (399 دلار) است که بر روی صفحه نمایش همیشه روشن و قطب نمای داخلی سری 5 و تمام ویژگی های پیشرفته بهداشتی که در مورد آنها دوست داشتیم ، ساخته شده است.Apple Watch 3 (199 دلار) نیز ارزش بسیار خوبی باقی مانده است ، اگرچه Apple Watch SE (279 دلار) گزینه جدیدی است که ارزش بررسی دارد.

نرم افزار سال گذشته به روز شده همچنین چهره های جدید ، معیارهای تحرک و تایمر شستشوی دستی به صورت خودکار ، و همچنین پشتیبانی از Apple Fitness Plus و فقط با watchOS 8 را اضافه کرده است مشخص شد ، انتظار می رود اواخر امسال ویژگی های بیشتری به ساعتهای اپل وارد شود. قاب چرخشی گلکسی واچ 3 پیمایش رابط ساعت را آسان می کند ، در حالی که دسترسی به هزاران صفحه ساعت به شما امکان می دهد نمایشگر را مطابق سلیقه خود تنظیم کنید.
مانند اولین گلکسی واچ ، بزرگترین شکست گلکسی واچ 3 این است که فروشگاه برنامه سامسونگ در مقایسه با اپل محدود است ، اما تایزن در حال جبران است. این دستگاه نه تنها دارای سنسور ECG مورد تایید FDA و قرائت اکسیژن خون است ، بلکه Sense توانایی اندازه گیری فعالیت الکترودرمال و دمای پوست را نیز دارد.

همچنین می تواند به طور خودکار فعالیت و خواب شما را ردیابی کند.

طراحی دایره ای Galaxy Watch Active 2 از نظر بصری جذاب است ، چه مدل 40 میلیمتری و چه 44 میلی متری را داشته باشید. اگر این ابزارها برای شما معاملات شکن نیستند ، SE یک گزینه بسیار مناسب برای کاربران آیفون است.

بهترین ساعت هوشمند با قیمت میان رده برای ردیابی خواب Fitbit Versa 3 ، نسل بعدی Fitbit Versa 2 است. هدف شما این است که هر هفته 150 دقیقه منطقه فعال را برای AHA و WHO دریافت کنید.

دسته ها :
چهارشنبه بیست و ششم 3 1400
X